دانلود مراسم افتتاحیه مسابقات آسیایی 2014 از لینک مستقیم و کیفیت عالی <
انجمن ســـان فعال شد***عضویت رایگان در انجمن ســـان راستگو باش و صادق بودن ریا ندارد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 2 آبان 1393
بازدید : 1114
نویسنده : مدیر

دانلود مراسم افتتاحیه مسابقات آسیایی 2014 از لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود مراسم افتتاحیه مسابقات آسیایی 2014

دانلود مراسم افتتاحیه مسابقات آسیایی 2014

حجم : 126

فرمت : mp4

مدت زمان : 23 دقیقه

بازی‌های آسیایی که آسیاد هم خوانده می‌شود، رویدادی چند ورزشی است که هر ۴ سال یکبار ورزش‌کاران کشورهای مختلف سراسر قاره آسیا برگزار می‌شود. در هر رشته نشان‌های طلا برای مقام اول، نقره برای مقام دوم و برنز برای مقام سوم توزیع می‌شود. نخستین دوره این بازی‌ها در سال ۱۹۵۰ میلادی برگزار شد.

بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ (به انگلیسی: 2014 Asian Games) هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی می‌باشد. این مسابقات از تاریخ ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۴ تا ۴ اکتبر در ۳۶ رشته ورزشی مختلف انجام خواهد شد. این سومین بار است که کره جنوبی میزبانی این مسابقات را بر عهده دارد. این مسابقات در سال ۱۹۸۶ در سئول و در سال ۲۰۰۲ در بوسان بر‌گزار شد. مقامات برگزاری اعلام کرده‌اند در این بازی‌ها ۴۰ سالن مسابقه و ۵۶ سالن تمرین موجود خواهد بود.

بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ در ۳۶ رشته ورزشی بر‌گزار خواهد شد که شامل ۲۸ ورزش المپیکی که در برنامه المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو قرار دارند به همراه هشته رشته دیگر؛ بیسبال (شامل بیسبال مردان و سافت‌بال زنان)، بولینگ، کریکت، کبدی، کاراته، سپک تاکرا، اسکواش و ووشو می‌شود. این فهرست در ۹ دسامبر ۲۰۱۰ در جلسه شورای اجرایی کمیته المپیک آسیا در مسقط قطعی شد. به این ترتیب شش رشته ورزشی اسکیت، ورزش‌های صفحه‌ای (شطرنج، شیانگ‌چی و ویچی)، بیلیارد، دراگون بوت و رقص ورزشی که در بازی‌های آسیایی قبلی بر‌گزار شدند، از فهرست مسابقات حذف شده‌اند.. رشته‌های تیر و کمان رشته کامپاند، جودو تیمی و سه‌گانه مختلط امدادی هم برای نخستین بار در این دوره بازی‌های آسیایی بر‌گزار می‌شوند.

میزبان این رقابت‌ها پس از رای گیری ۱۷ آوریل ۲۰۰۷ مشخص شد و شهر اینچئون کره جنوبی با ۳۲ رای به عنوان میزبان انتخاب شد. رقیب اینچئون در میزبانی دهلی نو بود که با ۱۳ رای نتوانست میزبان این رقابت‌ها باشد.

 

دانلود مراسم افتتاحیه مسابقات آسیایی 2014

دانلود از سرور آپلودبوی / دانلود از سرور ریوآپلود

شرح مراسم اینچئون کره

* کاروان ورزشی ایران در مراسم رژه هفدهمین دوره بازیهای آسیایی با نام کاروان گل روز از سوی گوینده ورزشگاه معرفی شد که هر کدام از کشورهای حاضر نیز با یک نماد در این مسابقات شرکت دارند.
* کیومرث هاشمی و شاهرخ شهنازی،رییس و دبیر کل کمیته ملی المپیک و نصرالله سجادی، معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان مقامات ارشد ورزش ایران هستند که در مراسم افتتاحیه بازی ها حضور دارند.
* پرچم کاروان ورزشی کره جنوبی را هشت ورزشکار مطرح این کشور حمل کردند. ها هیونگ جو (قهرمان جودو المپیک 1984)، یون کیونگ شین (ملی پوش هندبال کره جنوبی در پنج دوره بازی های آسیایی و دارنده 5 طلا)، پارک جو بونگ (یکی از رکورد داران کتاب گینس)، یئو هونگ چول (قهرمان ژیمناستیک بازی های آسیایی 1998)، بائک اوک جا (قهرمان پرتاب وزنه بازی های آسیایی 1970)، هیون جئونگ هوآ (قهرمان مسابقات گرند اسلم تنیس روی میز)، شین جونگ هی (اولین داور بین المللی زن کره جنوبی و دارنده کرسی ورزشکاران در کمیته المپیک کره جنوبی) به همراه جانگ میران (اولین وزنه بردار قهرمان کره جنوبی) حمل کنندگان پرچم کره جنوبی بودند.
* تدابیر شدید امنیتی در داخل و خارج از ورزشگاه در حال انجام است به طوریکه تمام شرکت کنندگان مورد بازرسی قرار می گیرند.
* در مجموع 45 کشور با حدود 10 هزار ورزشکار در 36 رشته در هفدهمین دوره بازی های آسیایی حضور خواهند داشت.
* هفدهمین دوره بازی های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی از 28 شهریور تا 12 مهر ماه برگزار خواهد شد.
ایران در دوره گذشته این بازی های در گوانگجوی چین با کسب 20 مدال طلا، 15 نقره و 24 برنز به عنوان چهارمی دست یافت.
* در هنگاه رژه کاروان‌های ورزشی، نام هر کدام از کشورها در با نورپردازی جالب توجه و زیبایی در سکوی تماشاگران نقش می‌بست.
* کاروان ورزشی عربستان و امارات در حالی در مراسم رژه بازیهای آسیایی حضور داشتند که هیچ زن ورزشکاری در بین اعضای این کاروان دیده نمی‌شد.
* کاروان ورزشی کره‌جنوبی نیز به عنوان آخرین تیم در مراسم رژه حضور داشت که با تشویق خاص و ویژه تماشاگران هموطن خود مواجه شد و از هم اکنون چهره یک تیم مدعی را به خود گرفت.
* پس از صحبت‌های “کیم یو سو” مسئول برگزار رقابتها، شیخ احمد فهد الصباح رئیس شورای المپیک آسیا و رئیس جمهور کره‌جنوبی، هفدهمین دوره بازی‌‌های آسیایی در شهر اینچئون آغاز شد.
* “کیم یو سو” این مسابقات را برای پیشرفت ورزش در کل آسیا مهم دانست. وی همچنین برای خانواده بزرگ و 4 میلیارد و 500 میلیونی آسیا آرزوی روزهای خوبی کرد.
* “احمد فهد الصباح” رئیس شورای المپیک آسیا هم در این مراسم آرزو کرد خانواده بزرگ قاره آسیا از این فرصت برای پیشرفت بیشتر استفاده کنند.
* “پارک گیونگ هی” رئیس جمهور زن کشور کره‌جنوبی هم به همه حاضران خوش آمد گفت و پس از صحبت‌های وی هفدهمین دوره بازی‌‌های آسیایی در شهر اینچئون بصورت رسمی آغاز شد.




:: موضوعات مرتبط: جشنواره , ,
:: برچسب‌ها: دانلود مراسم افتتاحیه مسابقات آسیایی 2014 از لینک مستقیم و کیفیت عالی، ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


مجله خبری سان

RSS

Powered By
3Un.Ir
hit counter script